Citrom Blog: 2009. december

Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 1 db
  • Blogbejegyzések - 8 db
  • Fórumtémák - 2 db

Üdvözlettel,

Citroen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 1 db
  • Blogbejegyzések - 8 db
  • Fórumtémák - 2 db

Üdvözlettel,

Citroen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 1 db
  • Blogbejegyzések - 8 db
  • Fórumtémák - 2 db

Üdvözlettel,

Citroen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 1 db
  • Blogbejegyzések - 8 db
  • Fórumtémák - 2 db

Üdvözlettel,

Citroen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Citroen hírei - 2009. december

Xm

A CX-et leváltó XM elnyeri Az Év Autója címet 1989-ben

Ax

1986-os Párizsi Világkiállításon jelent meg az AX modell, amit eredetileg a Kacsa leváltására terveztek.

 

Bx 1983-1996

1982-es Párizsi Világkiállításon a mutatták be a BX modellt.
A berline modelleket 1994-ig gyártották hivatalosan, de a kombi break kivitel utolsó darabjai 1996-ban gördültek ki a gyárból.

SM

1970-ben jelent meg a a híres SM modell. A hat hengeres Maserati V motorral szerelt, hidropneumatikus felfüggesztésű, négy tárcsafékes és speciális szervókormányos autó; amely több mint 200 km/h-s sebességre képes.Valamint a középkategóriás családi modell,a GS

DS 1955-1975

1955-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be. Az első napon 12 000 megrendelés futott be a DS modellre.
Futurisztikus kinézete, áramvonalassága, és a korban egyedülálló hidropneumatikus (folyadékközvetítéses) felfüggesztése, az első kerekeket fékező hidraulikus tárcsafék, és a szervókormány tette ismertté. A DS típuselnevezés a francia Déesse szóból ered, amely Istennnőt jelent. Charles de Gaulle személyes használatra, majd protokoll célokra is rendelt belőle.

Tovább 

Cv2 Kacsa 1948–1990

Az autó alapötlete még az 1930-as években született, de a II. világháború miatt csak később kezdhették el gyártani. A tervezéskor az alábbi célokat tűzték ki:

  • legyen egyfajta kerekeken gördülő esernyő, amelyet akár kalapban is kényelmesen lehet vezetni
  • legyen képes vele két gazda akár 60 kilométeres sebességgel haladni úgy, hogy egy fél mázsás krumpliszsák vagy egy kisebb boroshordó, esetleg egy rakomány széna is beférjen még a kocsiba
  • az autóval még a színházba járás sem elképzelhetetlen
  • a felfüggesztés olyan legyen, hogy az autóban még földúton se törhessen össze a kosában szállított tojás
  • ne fogyasszon többet 100 km-en 3 liter benzinnél.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu