Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Citroen közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
DS 1955-1975
1955-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be. Az első napon 12 000 megrendelés futott be a DS modellre.
Futurisztikus kinézete, áramvonalassága, és a korban egyedülálló
hidropneumatikus (folyadékközvetítéses) felfüggesztése, az első
kerekeket fékező hidraulikus tárcsafék, és a szervókormány tette
ismertté. A DS típuselnevezés a francia Déesse szóból ered, amely
Istennnőt jelent. Charles de Gaulle
személyes használatra, majd protokoll célokra is rendelt belőle. (Az
autó megmenette az életét a Petit-Clamart merényletnél, mert a sofőrje
kimenekült vele a terrorista támadásból.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!